آغاز عملیات اجرایی ۹۹ طرح در چهارمحال و بختیاری همزمان با دهه فجر

همزمان با دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی ۹۹ طرح با چهار هزار میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های زیربنایی، خدماتی و عمرانی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۶۳۲ طرح با ۲۰ هزار میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شد.

وی افزود: بیشترین طرح‌های قابل بهره‌برداری با ۱۷۰ طرح مربوط به وزارت نیرو، وزارت کشور با ۱۵۰، جهاد کشاورزی با ۱۱۴ و بنیاد مسکن با ۷۵ طرح است.

وی اظهار کرد: شهرستان‌های شهرکرد و لردگان هرکدام با ۹۵ طرح، کوهرنگ ۷۶، فارسان ۵۹، کیار۵۲ و اردل با ۵۰ طرح بیشترین طرح‌های قابل بهره‌برداری دهه فجر چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داده‌اند.

حیدری اضافه کرد: براین اساس بیشترین مبلغ طرح‌های قابل افتتاح مربوط به شهرستان بروجن با ۶ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال، طرح‌های عمومی با سه هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال، شهرکرد با سه هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال، لردگان با یک هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال و کوهرنگ نیز با یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: همچنین همزمان با دهه مبارک فجر عملیات اجرایی ۹۹ طرح با چهار هزار میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

حیدری افزود: وزارت کشور با ۴۹ طرح، وزارت نیرو با ۱۱ طرح، وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و راه و شهرسازی هرکدام با هفت طرح بیشترین سهم از آغاز عملیات اجرایی طرح‌ها را در چهارمحال و بختیاری دارند.

وی اضافه کرد: همچنین شهرستان لردگان با ۳۵ طرح، کوهرنگ با ۱۴، شهرکرد با ۱۲، فارسان و سامان هر کدام با ۶ طرح بیشترین سهم را از آغاز عملیات اجرایی طرح‌های این استان را به خود اختصاص داده‌اند.

حیدری ادامه داد: بیشترین رقم اعتباری طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود نیز مربوط به شهرستان شهرکرد با هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال، بن با ۶۶۰ میلیارد ریال، لردگان با ۶۴۰ میلیارد ریال، کوهرنگ با ۶۸۰ میلیارد ریال و اردل با ۲۳۰ میلیارد ریال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار