۳۲ مجوز بی‌نام در استان سمنان آماده ارائه به سرمایه‌گذاران

معاون استاندار سمنان گفت: ۳۲ پیشنهاد سرمایه‌گذاری مبتنی بر محیط زیست در استان به عنوان مجوز بدون‌نام با ترجمه به ۲ زبان فارسی و انگلیسی آماده ارائه به سرمایه‌گذاران است.

صادقی گفت: تمامی مجوزهای لازم برای پیشنهادهای سرمایه‌گذاری اخذ شده و سرمایه‌گذار در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌تواند سرمایه خود را به تولید برساند.

وی با یادآوری اینکه ۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی سال گذشته محقق و تا مهر امسال نیز پنج میلیون و ۲۰۰ هزار دلار افزایش سرمایه‌گذاری در استان سمنان ثبت شد، ادامه داد: آمارها نشان دهنده جهش رشد اقصادی و جذب سرمایه‌گذار خارجی در استان سمنان در دولت سیزدهم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: صنایع انرژی‌بر و فرسوده فایده‌ای ندارد و باید تولید هدفمند و توجه به بهره‌وری مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار نفر در استان سمنان مرتبط با آموزش و پیشران علمی هستند، ادامه داد: توسعه اقتصاد دیجیتال و علم پایه با توجه به ارزش افزوده چندبرابری می‌تواند در رونق اقتصادی سهم زیادی داشته باشد و بر این پایه، توسعه اقتصاد دیجیتال، هوش‌مصنوعی و اینترنت اشیاء از اولویت‌ها در استان سمنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.