کاستی‌ها و مشکلات نباید موجب ندیدن اقدامات باشد

خطیب نماز جمعه ساری گفت: ضعف و کاستی‌ها و مشکلات نباید موجب ندیدن اقدامات باشد.

آیت الله محمدی لائینی امام جمعه ساری در خطبه‌های امروز خود با اشاره به روز‌های مبارک دهه فجر و ورود امام خمینی (ره) گفت: ضعف و کاستی‌ها و مشکلات نباید موجب ندیدن اقدامات باشد، در مازندران نزدیک به ۸ هزار میلیارد تومان هزینه پروژه‌های مختلف شده که به زودی بهره برداری می‌شوند.

او افزود: مردم ایران شاکر خداوند هستند که انقلاب اسلامی را به آن‌ها اهدا کرده، انقلابی که با رهبری امام خمینی به پیروزی رسید، و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند می‌تواند شکر خداوند از موهبت انقلاب باشد.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر خدمت رسانی شایسته به مردم و شهروندان، گفت: مسئولان باید خود را وامدار و خدمتگذار مردم بدانند، زیرا این مردم همیشه التزام‌خود را ثابت کردند و لایق هر خدماتی هستند.

او با بیان اینکه چهار ماهوراه توسط منخصصین علم فضایی ایران به فضا فرستاده شده است، افزود: چهار پنج کشور در دنیا وجود دارد که ماهواره می‌سازند که ایران یکی از آنهاست و این به برکت انقلاب است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: در کشور ۲۴ تالاب وجود دارد که ثبت جهانی هستند، دو تای آن در مازندران است و از آنجایی که تالاب ساختاری بسیار مفید دارند، باید مدیریت شوند و از آن‌ها حفاظت کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان مدیریت منابع آبی در استان را ضعیف دانست و افزود: روان آب‌های ناشی از نزولات آسمانی بدون بهره برداری وارد دریا می‌شوند که می‌توان آن‌ها را ذخیره کرد، پارسال نزدیک به ۴۰ هزار هکتار زمین در مازندران دچار خشکسالی شده که می‌شد با آب باران و نزولات آسمانی که لطف خدا بوده، این زمین‌ها را نجات داد.

ا‌و گفت: زباله سوز ساری با گذشت سال‌های متمادی هنوز آماده نیست، زباله سوز نوشهر هم که کار می‌کند با ظرفیت کامل کار نمی‌کند که باید فکری برای آن کرد.

آیت الله لائینی افزود: شبکه‌های جاسوسی و منافق توسط سربازان گمنام کشف و متلاشی شده که به زودی خبر آن به مردم خواهد رسید.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار