تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان البرز جریان دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: در حال حاضر به جز محور جدید هشتگرد- طالقان و محور شمشک- دیزین تمامی محورهای مواصلاتی البرز باز است و تردد خودرو در آن ها جریان دارد.

 علی زندی‌فر گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و باران، نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری هم اکنون در راه‌های مختلف استان مستقر و در آماده‌باش کامل هستند.

 
وی افزود: تعداد ۱۱ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان فعال است که در صورت بروز اختلال ترافیکی به رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.
 
این مسئول بیان کرد: کلیه تمهیدات لازم در راستای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخبندان در محورهای استان البرز اندیشیده شده است.
 
این مسئول در ادامه به وضعیت راه‌های استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی البرز هستیم.
 
وی افزود: خوشبختانه با تلاش نیروهای راهداری هیچ یک از محورهای اصلی و فرعی استان مسدود نیست و تردد در آنها جریان دارد.
 
این مسئول با اشاره به وضعیت محورهای روستایی هم توضیح داد: در محورهای طالقان، چالوس و ساوجبلاغ باتوجه به حجم بارش‌ها تردد فقط از طریق زنجیر چرخ امکان پذیر است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: در محور دوروان و آتشگاه هم شاهد فعالیت ماشین‌های راهداری هستیم و محور شمشک به دیزین و جاده جدید هشتگرد به طالقان هم همچنان مسدود است.
 
وی از رانندگان خواست تا قبل از سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام و در محورهای کوهستانی استان حتما با زنجیر چرخ تردد کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.