امام جمعه مهاباد:

ایران در حوزه‌های مختلف جزو کشور‌های برتر عرصه جهانی است

امام جمعه مهاباد گفت: ایران در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، پزشکی و بازرگانی جزو کشور‌های برتر جهان است که این موفقیت‌ها در سایه نظام جمهوری اسلامی بدست آورده است.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به موفقیت‌های نظام در عرصه‌های جهانی، گفت: امروزه در بخش سلول‌های بنیادی که جزو علوم مهم پزشکی محسوب شده در رتبه سوم قرار دارد و همچنین به قطب پزشکی منطقه نیز محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: ایران جز ۶ کشور برتر جهان در انتقال موجود زنده به فضا بوده و چهارمین کشور در قدرت نظامی نیروی دریایی هستیم.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه کشور ما در استفاده از لیزر در رتبه پنجم قرار دارد، افزود: در بخش گازرسانی و توسعه خدمات با توجه به گستردگی و پهن آور بودن کشورمان خوشبختانه نعمت گاز به دور دست‌ترین روستا‌ها رسیده و مردم ما از آن بهره‌مند هستند.

ماموستا امامی با اشاره به موفقیت‌های حوزه هوا و فضا و پرتاب ماهواره نیز گفت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نشان از استقلال و عدم وابستگی به سایر کشور‌ها بوده و هم ما از وابستگی به خدمات حاثل از این صنعت بی نیاز می‌کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: طی این دهه بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه هدی عمرانی افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که امیدواریم به بحث اشتغال‌زایی جوانان و ارتقای خدمات رفاهی به شهروندان کمک کند.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، در ادامه افزود: مردم هرکجا که لازم بوده بدون دعوت هم در صحنه حضور یافته و پس از انتخابات نیز مسئولان باید برای حل مشکلات مردم و جلب رضایت آنان حضور فعال داشته و به استقبال رفع نیاز‌های مردم بروند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.