معابر شهر کرمانشاه و اکثر شهر‌های استان لغزنده است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : با توجه به بارش برف و باران، معابر شهر کرمانشاه و اکثر شهر‌های استان لغزنده است و ضرورت دارد رانندگان در نهایت آرامش، بدون عجله و با رعایت قوانین در سطح شهر‌ها تردد کنند.

محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : متاسفانه در بارش برف که چندروز پیش اتفاق افتاد، تعدادی از رانندگان بدون درنظر داشتن قواعد رانندگی ایمن، موجب بروز تصادف و خسارت به خود و دیگران شدند و در اثر تصادفات زنجیره‌ای تعدادی از معابر کلانشهر کرمانشاه دچار مشکل ترافیکی شدند.

حیدری عنوان کرد: باز هم تاکید می‌کنیم که رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی بهترین راهکار برای پیشگیری از تصادفات در معابر لغزنده می‌باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تاکید کرد: شهرداری‌ها باید وظایف خود را در شرایط جوی نامساعد به ویژه در هنگام بارش برف به خوبی انجام دهند.

حیدری توصیه کرد: رانندگانی که قصد مسافرت برون شهری دارند، حتما از سلامت وسیله نقلیه خود مطمئن باشند و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: در فصل سرما همراه داشتن زنجیر چرخ در معابر کوهستانی الزامی است و رانندگان باید با نحوه استفاده از آن آشنا باشند تا در شرایط خاص بتوانند از آن بهره ببرند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.