برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس فرآیند‌های انتخابات الکترونیکی

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان قزوین از برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس فرآیند‌های انتخابات الکترونیکی خبر داد.

یاور عابدی مدیر دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قزوین در جلسه آموزشی تربیت مدرس فرآیند‌های انتخابات الکترونیکی، گفت: مرحله تست نقاط اخذ رای در استان به تعداد ۱۷۱۱ نقطه به همت کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به اتمام رسیده است.

وی افزود: نتیجه تست‌های انجام شده در استان نتیجه قابل قبولی است و انتظار می‌رود در روز انتخابات مشکل خاصی در این خصوص وجود نداشته باشد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان قزوین در ادامه به اهمیت آموزش در انتخابات اشاره کرد و گفت: آموزش آشنایی با فرآیند‌های انتخابات الکترونیکی برای عوامل اجرایی انتخابات و کاربران فناوری اطلاعات در استان برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

عابدی بیان کرد: این دوره آموزشی ویژه مدرسان شهرستانی و کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان در راستای آشنایی با فرایند‌ها و آشنایی با دستگاه احراز هویت برگزار شده است.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قزوین یادآورشد: در این دوره ۲۳ نفر از مدرسان شهرستان‌ها و بخش‌های استان حضور داشتند که در این جلسه آموزشی با نحوه پیکربندی، تنظیمات و کارکرد دستگاه احراز هویت به صورت تئوری و عملی آشنا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.