نخستین کتاب ‌نگاره شهید حاج قاسم سلیمانی طراحی شده با هوش مصنوعی رونمایی شد

مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج گفت: نخستین کتاب نگاره، دلدادگی شهید حاج قاسم سلیمانی و سیستان و بلوچستان که با کمک فناوری هوش مصنوعی طراحی و تولید شده، رونمایی شد.

سعید دهنوی   اظهار کرد: این آرت بوک (کتاب‌نگاره) درباره دلدادگی شهید حاج قاسم سلیمانی و سیستان و بلوچستان با عنوان «حاج قاسمِ ما» که با کمک فناوری هوش مصنوعی طراحی و تولید شده که در مراسم رسمی و با حضور مسوولان استان رونمایی شد.

وی افزود: این کتاب‌نگاره «حاج قاسم ما» که توسط مرکز استانی سازمان فضای‌مجازی سراج و قرارگاه فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان با استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی طراحی و تولید و رونمایی شد.

مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج گفت: کتاب نگاره حاج قاسم ما، پیوند عمیق و قلبی سردار قاسم سلیمانی با مردمان سیستان و بلوچستان از جمله سردار شهید حاج قاسم میرحسینی، شهید محبعلی فارسی، شهید حسینعلی عالی، خانواده شهدا و سران طوایف شیعه و اهل سنت را برای اولین بار با تصاویر تولید شده توسط فناوری هوش مصنوعی، به تصویر می‌کشد.

وی تصریح کرد: این کتاب نگاره از ۱۷ تصویر تولیدی با هوش مصنوعی تشکیل شده که در آن جلوه‌هایی از دلدادگی شهید حاج قاسم سلیمانی به مردم سیستان و بلوچستان به تصویر کشیده شده است.

کتاب نگاره سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، مدیرکل صداوسیما، مدیرکل اجتماعی استانداری، مدیر کل تبلیغات اسلامی، مدیر جهاد دانشگاهی و مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج که توسط مرکز استانی سازمان فضای‌مجازی سراج و قرارگاه فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان با استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی طراحی و تولید شده، رونمایی شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار