حضور در انتخابات تحت هر شرایطی مهم است

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: انتخابات در هر شرایطی امکان مهمی محسوب می‌شود.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، با بیان اینکه انتخابات در هر شرایطی امکان مهمی محسوب می‌شود،گفت: پیشنهاد ما صرفا حضور در حوزه‌های انتخابیه‌ای است که نامزد حزبی یا غیرحزبی تایید صلاحیت شده باشد که سوابق روشن اصلاح‌طلبانه داشته باشد و بتوانیم در برابر مردم از عملکرد گذشته و آینده آن‌ها دفاع کنیم.

در جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به ریاست محسن هاشمی به پیشنهاد سید حسین مرعشی دبیرکل حزب و با رای اعضا مصوب شد که کارگزاران صرفا در حوزه‌هایی از انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال باشد که نامزد حزبی یا نامزدی با سوابق روشن و قابل دفاع اصلاح‌طلبانه تایید صلاحیت شده باشند.

در ادامه مرعشی دبیرکل حزب طی سخنانی گفت: در شرایط پیچیده امروز جهان به ویژه منطقه خاورمیانه، در برابر تهدید‌های فزاینده نظامی هیچ سلاح بازدارنده‌ای جز یک انتخابات رقابتی با مشارکت بالا نمی‌تواند امنیت ملی ایران را تضمین کند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، با بیان اینکه انتخابات در هر شرایطی امکان مهمی محسوب می‌شود، افزود: پیشنهاد ما صرفا حضور در حوزه‌های انتخابیه‌ای است که نامزد حزبی یا غیرحزبی تایید صلاحیت شده باشد که سوابق روشن اصلاح‌طلبانه داشته باشد و بتوانیم در برابر مردم از عملکرد گذشته و آینده آن‌ها دفاع کنیم.

در ادامه این جلسه، شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران به اتفاق آراء پیشنهاد مرعشی را تصویب کردند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
اگه مردم واستون مهم بودند تورم فقر گرانی و مخصوصا نابودی سرمایه مردم تو بازار سرمایه اتفاق نمی افتاد تحریم انتخابات و رای ندادن بهترین کاره
آخرین اخبار