جهاد تبیین به عنوان یک فریضه دینی برهمگان واجب است

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: جهاد تبیین ریشه در تاریخ دارد و امروز به عنوان یک فریضه دینی برهمگان واجب است.

سردار علی شادمانی شامگاه دیشب شنبه در اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر چهارمحال و بختیاری افزود: هرچند ملت ایران در این سال‌ها روز‌های سخت بسیاری را پشت سر گذاشتند، اما امروز این ملت در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه در این سال‌ها پیروز میدان ملت ایران بوده است، اظهار کرد: امروز دشمن با ابزار جنگ نرم آمده تا با گرفتن سرمایه اجتماعی بر این ملت چیره شود.

وی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین افزود: روشنگری امروز جایگزین توپ، تانک و قوای مسلح شده و به تعبیری امروز میدان نبرد در دست جهادگران تبیین قرار دارد و خبرنگاران در این میدان نقش مهمی برعهده دارند.

شادمانی با بیان اینکه جهاد تبیین ریشه در تاریخ دارد و اگر این جهاد نبود خبری از خداپرستی نیز وجود نداشت، اضافه کرد: جهاد تبیین امروز به عنوان یک فریضه دینی برهمگان واجب است.

وی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی امروز نیاز به تبلیغ دارد، گفت: سکوت در این شرایط گناه است چرا که برخی‌ها در تلاش هستند جوانان این سرزمین با این انقلاب بیگانه و به نوعی این انقلاب به فراموش سپرده شود.

شادمانی با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری افزود: انتخابات مبارک‌ترین پدیده‌ای است که انقلاب به ما عطا کرده و امروز دشمن در تلاش است با کاهش مشارکت مردم به این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است، ضربه بزند.


بیشتر بخوانید


معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: دشمن می‌داند که مشارکت پرشور مردم موجب اقتدار نظام می‌شود به همین دلیل در تلاش است با ایجاد یاس و ناامیدی عظمت حضور ملت در عرصه این کارزار سیاسی مهم را کمرنگ جلوه دهد.

وی تاکید کرد: این انتخابات تنها یک انتخاب نیست بلکه قدرت آفرینی برای یک ملت است.

سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش دشمن در این سال‌ها مبنی براین بود که ملت ایران ۴۵ سالگی انقلاب خود را نبیند، اما امروز می‌بینیم که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار خود قرار دارد.

وی، حق بینی، حق گویی و حق شناسی را از مهمترین وظایف خبرنگاران به خصوص در این شرایط حساس عنوان کرد.

اکبری اظهار کرد: خبرنگاران در کنار مطالبه‌گری باید افتخارات انقلاب اسلامی را نیز بیان کنند چرا که این خدمات قابل مقایسه با ۴۵ سال پیش نیست.

وی ادامه داد: در دوران طاغون این استان در اوج محرومیت قرار داشت، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار