بهره برداری ۱۰۸ طرح حوزه ارتباطات در آذربایجان غربی

طرح‌های حوزه ارتباطات آذربایجان غربی با اعتباری حدود ۷۱۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی، از بهره برداری ۱۰۸ طرح حوزه ارتباطات استان با اعتباری حدود ۷۱۷ میلیارد تومان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خبر داد.

قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همزمان در آیین بهره برداری از طرح‌های حوزه ارتباطات آذربایجان غربی که با حضور ویدئو کنفرانسی لطیفی معاون رئیس جمهور و استاندار استان در روستای قصریک ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد اتصال ۱۰۰ روستای آذربایجان غربی به اینترنت با اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد تومان در چندین شهرستان استان هستیم.

وی با اشاره به مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار آذربایجان غربی و اولویت وزارت ارتباطات در توسعه اینترنت روستایی افزود: شتابی که در توسعه ارتباطات صورت گرفته انقلابی در این حوزه بوجود آورده و نتیجه آن اتصال شش هزار و ۲۵۰ خانوار روستایی در این ۱۰۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات و بهرمندی از دولت هوشمند است.

بهره برداری ۱۰۸ طرح حوزه ارتباطات در آذربایجان غربی

جلیلی نژاد با گرامیداشت سالروز فناوری فضایی گفت: امروز عملکرد وزارت ارتباطات در حوزه فناوری فضایی به اندازه ۱۰ سال گذشته است.

وی افزود: شروع پروژه نهضت ملی توسعه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها از دیگر ابر پروژه‌های این حوزه است که زیرساخت ارتباطی کشور و استان‌ها را تا سه چهار دهه آینده تامین می‌کند.

در آذربایجان غربی همزمان با دهه فجر هشت طرح در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری ۳۵۲ میلیارد تومان از محل منابع دولتی و حدود ۳۶۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در استان به بهره برداری می رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.