۲۰ زیرساخت برق در شهرستان کهگیلویه بهره برداری شد

همزمان با چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی امروز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه ۲۰ زیرساخت حوزه برق در شهرستان کهگیلویه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه در آیین بهره برداری از این گفت: تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شهر دهدشت به طول ۶۰ کیلومتر و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال از مهمترین این طرحهاست.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به صورت جهادی و در مدت زمان ۱۰ ماه ابتدایی سالجاری عملیاتی شدافزود: ۱۵۰ کیلومتر از شبکه برق شهر دهدشت در ۱۱ سال گذشته تعویض شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: احداث و بهره برداری از ۶۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۳۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط و نصب ۲۴ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم عملیاتی طرح‌های بهره برداری شده در شهرستان کهگیلویه است.

مرادی خاطرنشان کرد: احداث ساختمان خدمات مشترکان و انبار برق شهر دهدشت و تعویض چراغ‌های شبکه روشنایی معابر شهرستان کهگیلویه از اقدام‌های شاخص دیگر صنعت برق استان در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۵۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، گفت: تلاش می‌شود با همت جهادی کارکنان شرکت و ظرفیت پیمانکاران همکار، این میزان تا پایان سال به ۷۰۰ کیلومتر برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: احداث ۳۴۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، وارد مدار شدن ۱۲۰ دستگاه ترانسفورماتور، نصب و تعویض بیش از چهار هزار و ۷۰۰ اصله پایه برق بخشی از حجم عملیاتی پروژه‌های بهره برداری شده دهه فجر امسال در این استان است.

وی همچنین از اختصاص سهمیه احداث ۷۰۰ نیروگاه کوچک مقیاس خورشیدی برای مشترکان سازمان‌های حمایتی سطح استان خبر داد و افزود: مشترکان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند با مراجعه به امور برق استان نسبت به ثبت درخواست و احداث نیروگاه‌های کوچک مقیاس خورشیدی اقدام کنند و با انعقاد قرارداد ۲۰ ساله با صنعت برق از درآمد پایدار در این بخش بهره‌مند شوند.

برچسب ها: زیرساخت برق ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.