۸۱۱ روستای کرمانشاه تنش آبی دارند

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ۸۱۱ روستای استان تنش آبی دارند، گفت: در تلاشیم ظرف سه سال آینده مشکل این روستا‌ها را مرتفع کنیم.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در دیدار با معتمدین و متنفذین شهرستان دالاهو، با اشاره به خدمات بسیار انقلاب در حوزه‌های مختلف، گفت : انقلاب اسلامی با خیرات و برکات فراوانی همراه بوده که باید این خدمات برای مردم گفته شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: با بیان خدمات نظام می‌توانیم به مردم روحیه خودباوری و امید بدهیم.

صحرایی با اشاره به وجود تنش آبی در برخی از نقاط استان، افزود: هم اکنون ۸۱۱ روستای استان درگیر تنش آبی هستند که در تلاشیم در قالب قراردادی با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) ظرف سه سال آتی مشکل آب این روستا‌ها را رفع کنیم.

وی افزود: امیدواریم تا قبل از فصل گرمای سال آتی، تعداد قابل توجهی از این روستا‌ها از آب پایدار برخوردار شوند.

صحرایی با دعوت از سرمایه گذاران برای پای کار آمدن در زمینه فرآوری و تشکیل زنجیره ارزش برخی محصولات شاخص کشاورزی شهرستان دالاهو، گفت: سرمایه گذاری در این زمینه می‌تواند با اشتغالزایی خوبی برای شهرستان همراه باشد.

وی گفت: در برنامه داریم بازارچه‌هایی در شهرستان‌های استان با اولویت عرضه تولیدات بومی آن شهرستان ایجاد کنیم که راه انداز این بازرچه در دالاهو به تقویت بخش تولید و گردشگری این شهرستان کمک می‌کند.

وی یادآور شد: شهرستان دالاهو در مسیر تردد کامیون‌های ترانزیتی قرار دارد و روزانه حدود دو هزار کامیون از محور‌های شهرستان تردد می‌کنند که می‌تواند ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر باشد.

صحرایی اشاره‌ای هم به برنامه‌ریزی برای حمایت از شهرداری شهر‌های کوچک داشت و گفت: حمایت‌های بودجه‌ای و خودرویی از شهرداری شهر‌های کوچک از جمله شهرداری‌های دالاهو خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار