افتتاح ۵ واحد صنعتی و تولیدی با بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور وزیر صمت و دیگر مسئولان ۴ واحد تولیدی صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و یک واحد دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی شیراز افتتاح شدند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران از افتتاح ۵ واحد صنعتی و تولیدی با بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال در سفرمعاون وزیر صمت به شیراز خبر داد و گفت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور سید محمد موسوی معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت ۴ واحد تولیدی صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز گو یک واحد دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی شیراز افتتاح شدند.

حمیدرضا ایزدی ادامه داد: با بهره برداری از ۵ واحد صنعتی و تولیدی با میزان سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان نیز برای بیش از ۴۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شد.

او افزود: طرح توسعه یک شرکت انواع مبدل‌های پوسته و لوله‌ای با کاربرد نیروگاه‌ها، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به ظرفیت سالیانه ۶۰۰ دستگاه با اشتغال ۴۰ نفر و میزان سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریال در منطقه دوکوهک شیراز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به افتتاح دیگر واحد صنعتی با ضرورت جلوگیری از خام فروشی، ایجاد ارزش افزوده و تبدیل موادخام به محصولات جدید اضافه کرد: یک شرکت دیگر با سرمایه گذاری ۶۰۰۰ میلیارد ریال، اشتغال ۱۲۰ نفر و ظرفیت سالیانه ۳۰۰ هزارتن زمینه فعالیت تولید سیمان آمیخته، به عنوان اولین واحد تولید کننده در این زمینه، چسب کاشی خمیری، چسب کاشی پودری، ملات مخلوط مواد کانی پلیمری و سلولزی با کاربرد صنعت ساختمان به بهره برداری رسید.

ایزدی اظهار کرد: طرح توسعه یک گروه صنعتی نیز با سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال، اشتغال ۱۳۰ نفر انواع سازه‌های فلزی ۱۶ هزارتن مخازن ۲ هزارتن، انواع مبدل تیوب بندل ۲۰ دستگاه، انواع مبدل هوا خنک ۳۰ دستگاه، غبار گیر ۱۰ دستگاه و فیلتر آب ۵۰ دستگاه با کاربرد صنعت ساختمان و تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی همچنین دیگر افتتاح طرح توسعه شرکت دیگری که محصولات تولیدی اویل ماژول- درپوش محفظه فیلتر روغن خودرو، داشبورد خودرو وسایر قطعات پلاستیکی خودرو با ظرفیت سالیانه ۲۱۰ هزار عدد و همچنین همراه با قالب سازی قطعات باسرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۸۵ نفر نیز به بهربرداری رسید.

مدیرکل صمت فارس در پایان عنوان کرد: یک شرکت دانش بنیان هم با میزان سرمایه گذاری ۳۲ میلیارد تومان و اشتغال ۳۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز نیز به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار