۴۵۰ طرح عمرانی در قزوین افتتاح شد

۴۵۰ طرح عمرانی با چهار هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی در سطح شهرستان قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.

 مهدی رجحانی روز سه شنبه ور در حاشیه افتتاح راهدارخانه کاماسار در دهستان دستجرد بخش رودبار الموت غربی اظهار کرد: طرح‌های مورد بهره برداری در شهر اقبالیه، مناطق رودبار الموت شرقی و غربی و روستا‌های کاماسار، مهدی آباد، کورانه و رشتقون قرار دارند.

وی ادامه داد: پنج طرح آبرسانی در حوزه شهری و روستایی، ۶۴ طرح‌های هادی روستایی با ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار، سه طرح خدمات رسانی در حوزه بهزیستی و جامع توان خواه و ۲۱ طرح در حوزه زراعت و آبرسانی کشاورزی با ۳۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله طرح‌های مورد بهره برداری هستند.

رجحانی ادامه داد: هشت طرح حوزه راهداری، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی و روستایی با ۵۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، ۱۱ طرح در حوزه گازرسانی شهری، روستایی و صنعتی با یک هزار و ۱۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، ۱۹ طرح حوزه شهرداری‌های سطح شهرستان با ۶۰۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، ۹ طرح احیاء و بازسازی اماکن تاریخی و گردشگری با اعتباری بالغ بر ۱۴۱ میلیارد ریال، سه طرح احداث، تجهیز و نوسازی مدارس به ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار و ۳۰۷ طرح در حوزه دهیاری‌های سطح شهرستان قزوین با یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز هستند.

راهدارخانه کاماسار در دهستان دستجرد رودبار الموت غربی و یکی از مطالبات مهم مردم منطقه بود که با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار روز سه شنبه از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.