۷۶ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار اردبیل پوشش اینترنت دارند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: ۷۶ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از نعمت پوشش اینترنت بهره‌مند هستند.

شهریار سرداری گفت: تعهد اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل پوشش اینترنت برای ۸۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار بود که تاکنون76درصد عملیاتی شده و با تکمیل پوشش چهار درصد باقیمانده، تعهد اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات امسال به طور کامل محقق خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: بر اساس اطلاعات و آمارهای موجود در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، در استان اردبیل از یک هزار و ۸۳۳ روستا، یکهزار و ۱۲ روستا دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار است و میزان پوشش تلفن همراه ۲G در این روستاها به ۹۳ درصد رسیده است.

او توسعه ارتباطات و فناوری در روستاها و نقاط دورافتاده استان اردبیل را از برکات و ثمرات نظام اسلامی و دولت برشمرد و گفت: پایداری تاسیسات و زیرساخت‌های ارتباطی و استمرار خدمات رسانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در سایه تلاشهای کارشناسان، نیروهای فنی و همکاران زحمتکش میسر می‌شود و از هر فرصتی برای توسعه خدمات رسانی به مردم استفاده می‌کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.