همراهی مردم با نظام می‌تواند فتنه‌های دشمن را خنثی کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اهمیت بسزایی دارد و بی‌شک همراهی مردم با نظام در عرصه‌های مختلف می‌تواند فتنه‌های دشمن را خنثی کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در همایش پیشکسوتان انقلاب اسلامی این استان در مسجد جامع شهرکرد گفت: حضور و تقویت حضور مردم در صحنه‌های نظام اسلامی به ویژه در صحنه انتخابات، از ضرورت‌های امروز کشور و الزاماتی است که مسوولان باید بستر آن را فراهم کنند.

وی اظهار کرد: بازگویی حقایق و واقعیت‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهمترین راه‌هایی است که می‌توان همراهی مردم با نظام اسلامی را تقویت کرد و در این میان نسل اول انقلاب که هر دو دوران را درک کرده است در این راستا رسالت مهمی برعهده دارد.


بیشتر بخوانید


نکونام ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال از عمر خود دستاورد‌های مهمی در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، دفاعی، پزشکی و دیگر حوزه‌ها کسب کرده است که ضرورت دارد همه این دستاورد‌ها به طرز هنرمندانه به ویژه برای نسل جوان تبیین شود تا بتوان آن‌ها را در فضای آلوده و مسمومی که دشمن شکل داده مصون ساخت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: انتخابات یکی از عرصه‌های مهم کشور است که مشارکت حداکثری مردم در این رویداد دستاورد‌های بیشماری در عرصه داخلی و خارجی به همراه دارد از همین رو باید مردم را به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای ترغیب و تشویق کرد.

وی خطاب به پیشکسوتان انقلاب اسلامی استان ادامه داد: شما جزو خواص و کسانی هستید که با فکر و اندیشه به جریان انقلاب پیوستید و با فکر این راه را ادامه می‌دهید و از انقلاب پشتیبانی می‌کنید.

نکونام اظهار کرد: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اهمیت بسزایی دارد و بی‌شک همراهی مردم با نظام در عرصه‌های مختلف می‌تواند فتنه‌های دشمن را خنثی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار