به مناسبت روز نیروی هوایی ارتش؛

برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بندرعباس

به مناسبت روز نیروی هوایی ارتش صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این مراسم گفت: امروز یادآور بزرگترین حماسه رزمندگان عزیز نیروی هوایی ارتش و بیعت با امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است که در آن دوران سخت به پیروزی انقلاب اسلامی شتاب بخشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: این حرکت ارزشمند، امید را در مردم زنده کرد و موجب هدایت نیرو‌های نظامی به سمت انقلاب شد.

وی گفت: این حماسه نشان از بصیرت و زمان شناسی کارکنان و همافران نیروی هوایی ارتش داشت و در تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه بندرعباس افزود: در دوران دفاع مقدس هم، همافران ارتش با وارد کردن ضربه‌های کاری به رژیم فاسد بعثی، موجب افزایش روحیه رزمندگان می‌شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: امروز نیز نیروی هوایی ارتش در تراز انقلاب اسلامی مستحکم‌تر برای دفاع از آرمان‌های انقلاب گام برمی دارد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت: بیعت تاریخی نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن، یکی از رخداد‌های مهم یک ماهه منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 دوستی افزود: پیش از آغاز جنگ تحمیلی و پس از آن نیز نیروی هوایی ارتش ضربه‌های سنگینی به رژیم بعثی عراق وارد کرد.

امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان، فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس نیز به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر وارد کردن هجمه‌های بیشتر دشمن بر روی خواص اشاره کرد و افزود: با برگزاری این صبحگاه مشترک به دشمنان نشان می‌دهیم که نیروی هوایی ارتش همچون گذشته در کنار دیگر همرزمان خود با اقتدار پای انقلاب ایستاده است.

در پایان این مراسم از کارکنان نمونه نیروی هوایی ارتش و خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ سالروز بیعت نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره)، به عنوان روز نیروی هوایی ارتش نام گذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.