ساخت بزرگترین بیمارستان تخصصی کودکان در منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ اظهار کرد: به نسبت رشد ساخت و ساز‌ها و بارگذاری جمعیتی که در منطقه ۲۲ طی سال‌های گذشته صورت گرفته، زیرساخت‌های مورد نیاز تامین نشده و عزم مدیریت شهری بر تامین سرانه‌ها و ارتقای وضعیت موجود در این منطقه شکل گرفته است.

مسعود نصرتی با اشاره به نقش زیرساخت‌ها در فرآیند توسعه پایدار شهری گفت: در دنیای امروز زندگی کردن در شهر‌های بزرگی مانند تهران بدون وجود زیرساخت‌های شهری غیرقابل تصور است و وجود این ساختار‌ها به عنوان اصلی‌ترین ملزومات زندگی شهروندان ضرورت دارد.

وی ادامه داد: وقتی صحبت از زیرساخت‌های شهری می‌شود منظور وجود معابر، شبکه‌های آبرسانی و برق‌رسانی و ... است که بیشتر جنبه‌های کالبدی شهر مدنظر است، اما زیرساخت‌های شهری تنها محدود به کالبد نیست و مؤلفه‌های اجتماعی و اقتصادی را نیز شامل می‌شود.

نصرتی با اشاره به ظرفیت بالای منطقه ۲۲ در ایجاد زیرساخت‌های مختلف و بسترسازی فرصت‌های سرمایه‌گذاری افزود: مدیریت شهری منطقه آمادگی کامل دارد تا در کنار مجموعه بهداشت و درمان، شرایط ایجاد مراکز درمانی در این منطقه را تسهیل نماید.

 پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران نیز گفت: افتتاح مرکز بهداشتی_درمانی شمال غرب تهران نخستین گام در منطقه ۲۲ است و مجموعه درمان با جدیت پیگیر ساخت بیمارستان‌های دولتی و همچنین بیمارستان تخصصی کودکان در این منطقه است. در این خصوص مطالعات و اقدامات اولیه صورت گرفته و مابقی اقدامات در حال پیگیری است.

وی افزود: این بیمارستان مجهز به اتاق عمل، اورژانس و بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی خواهد بود و امیدواریم در تعامل با مجموعه مدیریت شهری بتوانیم سرانه‌های خدمات درمانی را بیش از پیش برای شهروندان تهرانی مهیا نماییم.

منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار