افزایش سرعت ساخت و تحویل واحد‌های مسکن ملی به متقاضیان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: با تامین تسهیلات و تعیین نرخ فرایند تحویل مسکن به متقاضیان سرعت می‌گیرد.

ابوالحسینی معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار به همراه مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار میبد و رئیس بنیاد مسکن از سایت نهضت ملی مسکن مهر آباد، ۴۰۰ واحدی و سعید آباد و بفروئیه بازدید کردند.

 او در این بازدید فرایند آماده سازی و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان میبد را مطلوب خواند و گفت: تامین تسهیلات و تعیین قیمت از موضوعاتی بود که در این بازدید مطرح شد و با مذاکراتی که با سایت‌های سایر شهرستان‌ها انجام گرفت؛ قرار شد؛ با انجام این اقدامات، فرایند تحویل سرعت بیشتری بگیرد.

ابوالحسینی با بیان اینکه آماده سازی سایت ۷۰ هکتاری سعید آباد مطلوب بود افزود: با پیگیری‌هایی که بنیاد مسکن و فرماندار خواهند داشت، عملیات آماده سازی در این سایت تکمیل و تا خرداد ماه سال ۱۴۰۲ این اراضی برای بارگزاری مسکونی تبدیل و برای تحویل به متقاضیان آماده خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: پیرامون سایر اراضی تعیین شده برای نهضت ملی مسکن هم مشکلاتی مطرح شد که قرار شد مشکلاتی که در شهرستان قابل پیگیری است انجام و بقیه مشکلات در شورای مسکن استان با حضور استاندار مطرح و رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصریح کرد: از تعداد ۴ هزار متقاضی که تایید نهایی شده بیش از ۲ هزار واحد درحال آماده سازی است که تا قبل از خرداد ماه ۱۴۰۳ تحویل متقاضیان خواهد شد.

ابوالحسینی گفت: بیش از هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است که تعدادی به بهره برداری رسیده و تعدادی هم درحال تکمیل فرایند اجرایی است که به زودی بهره برداری از آن‌ها آغاز خواهد شد.

برچسب ها: مسکن ملی ، استان یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار