دعوت ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

«ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب (امنا)» به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

«ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب (امنا)» به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی

انقلاب اسلامی ایران به عنوان میراث و یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشان (ره) درحالی قدم به چهل و پنجمین سالگرد خود می‌گذارد که حوادث و وقایع تلخ و شیرین بسیاری را از سر گذرانده است.

رویداد انقلاب اسلامی را می‌توان بعنوان یکی از بی نظیر‌ترین وقایع تاریخ معاصر ایران و جهان برشمرد، انقلابی که علاوه بر تاکید بر وجوه مختلف در حوزه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و … تاکید ویژه‌ای بر تحقق دیانت و مذهب دارد.

گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امسال از آن جهت دارای اهمیت دوچندان است که افزون بر تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله)، نمایشی از اقتدار، همبستگی و اتحاد ملی در آستانه برگزاری دو انتخابات سرنوشت ساز ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به منصه خواهد گذاشت.

بدین وسیله ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی از تمامی ایرانیان مسلمان و انقلابی دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، حماسه‌ای دیگر رقم زده و آن را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار