آخرین روز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قزوین

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: آخرین روز از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، قزوین میزبان اکران پنج فیلم در سینما‌های خود خواهد بود.

امیر ملاحسن معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: در آخرین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با پایان چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، باغ کیانوش، شه سوار، دروغ‌های زیبا، بهشت تبهکاران و نبودنت فیلم‌هایی هستند که در سینما‌های استان به نمایش در خواهند آمد.

باغ کیانوش نخستین فیلم بلند رضا کشاورز حداد است که پس از چند فیلم کوتاه به ثمر رسید، مخاطب این فیلم کودکان و نوجوانان هستند و این اثر اقتباس شده از کتابی به همین نام است، برخی منتقدان باغ کیانوش را بهترین فیلم گروه نوجوان در چند سال اخیر دانسته اند، بازیگران این فیلم عبارتند از: شهرام حقیقت دوست، عباس جمشیدی فر، علیرضا آرا و مجید پتکی و تهیه کنندگی آن را محمدجواد موحد برعهده دارد.

شه سوار فیلمی با توجه به معلولیت است، داستان فیلم از این قرار است که عموی خانواده فوت می‌کند و خانواده به دنبال این است تا کسی این خبر را متوجه نشود تا عروسی سر بگیرد، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، هومن برق نورد، هادی کاظمی و عباس جمشیدی فر از بازیگران این فیلم هستند. شه سوار دومین کار حسین نمازی پس از شادروان است که با موضوعی مشابه به آن و در همان مکان فیلمبرداری شده است. تهیه کنندگی این کار را نیز سعید عطاییان برعهده داشته است.

دروغ‌های زیبا فیلمی ساخته شده در شهر‌های داکا و قاضی‌پور بنگلادش است، مرتضی آتش زمزم کارگردان و نویسنده فیلم و عوامل ساخت آن همگی ایرانی هستند، این فیلم در بنگلادش با نام فرشته، یعنی نام شخصیت زن فیلم شناخته می‌شود، جاوا احسن، سومان ریکیتا، سالم شاهد، ریکیتا ناندینی، شهیدالزمان سلیم، شاهد علی، شاهین میرد‌ها و جان پل سرمادیراس بازیگران بنگلادشی این فیلم هستند.

بهشت تبهکاران آخرین ساخته مسعود جعفری جوزانی است، در این داستان کارمند شرکت نفت آبادان به تهران می‌آید و ناخواسته وارد ماجرا‌هایی می‌شود، فیلم سال ۱۳۲۹ و زمان ملی شدن صنعت نفت را به تصویر کشیده است، امیرحسین آرمان، لادن مستوفی، سحر جعفری جوزانی، پژمان بازغی، حمید گودرزی، رضا یزدانی، بهنام تشکر، هومن برق نورد بعضی از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

نبودنت فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کاوه سجادی حسینی است این فیلم پس از شب بیرون، بوفالو و بی سر چهارمین اثر این کارگردان است که در سال ۱۴۰۱ تولید شده است، در این فیلم زنی در انتظار بازگشت همسرش به خانه است، در حالی که مرد به طور غیرقانونی مهاجرت کرده و نمی‌تواند به خانه بازگردد، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، امیر آقایی، فرید سجادی حسینی، رضا بهبودی، علیرضا ثانی فر از بازیگران این فیلم هستند.

باغ کیانوش و دروغ‌های زیبا ساعت ۱۸ و بهشت تبهکاران و شه سوار، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در سینما مهتاب و شه سوار و نبودنت به ترتیب در ساعت ۱۸ و ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در سینما بهمن قزوین اکران خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.