موش کور در تله افتاد!

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: حفار غیرمجاز آثار تاریخی که به موش کور در ارومیه معروف بود، دستگیر شد.

بهزاد حجابی فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: : حفار غیرمجازی که به «موش کور» معروف بود، در ارومیه دستگیر شد.

وی ادامه داد: طی یک عملیات منسجم و هماهنگ با مشارکت نیروی انتظامی، حفار حرفه‌ای بافت تاریخی ارومیه معروف به موش کور در حین جست‌وجوی آثار تاریخی و زیرخاکی در بافت تاریخی در چنگال یگان حفاظت میراث فرهنگی استان گرفتار شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اضافه کرد: عملیات دستگیری این متهم در بار نخست به‌دلیل حرفه‌ای بودن این فرد ناموفق بود.

حجابی اظهار کرد: سرانجام در این عملیات که موضوع به صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی یگان حفاظت استان رصد می‌شد، بعد از چندین روز کار‌های اطلاعاتی و پس از هماهنگی و کسب مجوز ورود به مخفیگاه از مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی با نیروی انتظامی، این شخص دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: همچنین در این عملیات آلات و ادوات حفاری غیرمجاز به همراه یک دستگاه ردیاب کشف و ضبط شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
باید دنبال مرگ موش باشیم

ایران از این موش کورها خیلی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
خخ با این شرایط بد اقتصادی باید دنبال زیر خاکی باشند چون از روی خاک خبری جز مشکلات نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
اینکه معروف بوده پس چطور تو تله افتاده؟
یعنی همه میشناختنش جز شما.