ایمانیه:

پیام حضور باشکوه مردم برای مسئولان خدمتگزاری جدی‌تر برای ایران است

استاندار فارس با اشاره به حضور باشکوه امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: پیام حضور باشکوه امروز مردم برای مسئولان خدمتگذاری جدی تر، محکم‌تر و با انگیزه‌تر هرچه بیشتر برای ایران و اسلام است.

محمدهادی ایمانیه در حاشیه راهپیمایی جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی مردم شیراز گفت: حضور مردم مثل همیشه پر رنگ، پرشکوه و قابل ستایش بود و علی رغم همه مشکلات، اصول اصلی کشور عزیزمان را رها نکردند و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

او افزود: پیام حضور باشکوه امروز مردم برای مسئولان خدمتگذاری جدی تر، محکم‌تر و با انگیزه‌تر هرچه بیشتر برای ایران و اسلام است.

استاندار فارس با بیان اینکه مردم سهم خود را با حضور در میدان آورده‌اند، تصریح کرد: مسئولان و مدیران انصافا شبانه روز در تلاش هستند، اما باتوجه به حضور پرشور مردم در تمامی صحنه‌ها، اکنون نوبت مسئولان است که بیشتر از قبل خدمت کنند.

ایمانیه با اشاره به اولویت‌های مجموعه اجرایی استان، گفت: تلاش داریم که مشکلات مضمن استان که چندین سال مورد غفلت واقع شده را گره گشایی کنیم که از زمان آغاز دولت سیزدهم تاکنون شاهد عمل به این وعده هستیم بنابراین امیدواریم تا پایان دولت بتوانیم مابقی مشکلات را حل کنیم.

او درپیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: مردم برای پیشرفت کشور و به تبع آن استان باید در صحنه انتخابات نیز حضور پرشور و مشارکت داشته باشند تا نمایندگان خود را انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.