موسوی:

ایران اسلامی پرچمدار استقلال، آزادی و مبارزه با نظام‌ دیکتاتوری است

رئیس کل دادگستری فارس، ایران اسلامی را پرچمدار استقلال، آزادی و مبارزه با نظام‌های استکباری و نظام‌های دیکتاتوری دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز باشکوه گفت: علی‌رغم تمام فشار‌ها و محدودیت‌هایی که نظام‌های استکباری برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند، این نظام به لطف الهی و با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری توانسته است با اقتدار در مسیر بالندگی و پیشرفت همچنان پرچم‌دار استقلال، آزادی و مبارزه با نظام‌های استکباری و نظام‌های دیکتاتوری باشد.

او تصریح کرد: مردم سراسر میهن اسلامی با عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایشان همیشه در لحظه مورد نیاز و در صحنه رویارویی با بددلان و بدخواهان با عزت و غیرت خود شکوه و عظمت می‌آفرینند.

موسوی افزود: امروز پرچم همت و آزادگی مردم ولایتمدار شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی نیز بر افراشته است و مردم استان فارس همانطور که در مبارزه با طاغوت پیشگام و پیشتاز بودند؛ امروز نیز با تکیه بر ایمان استوار خویش و تبعیت از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در همه صحنه‌های انقلاب پیشگام و صف شکن هستند.

در ادامه مراسم امروز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شیراز رییس کل دادگستری استان فارس، دادستان مرکز استان و جمعی از معاونین دادگستری فارس با حضور در موکب خدمت در مسیر راهپیمایان به ملاقات چهره به چهره با مردم و بررسی مشکلات قضایی آنان پرداختند.

گفتنی است آیت الله لطف اله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز با حضور در غرفه دادگستری فارس ضمن ستایش روحیه خدمت به مردم در دستگاه قضایی این اقدام را نشانگر نزدیکی و قرابت مردم و مسئولین این مجموعه خواند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار