مراکز حمایتی سالمندان و معلولین ذهنی خرم آباد افتتاح شد

با حضور معاون برنامه و بودجه سازمان بهزیستی کشور مراکز حمایتی سالمندان و معلولین ذهنی در خرم آباد افتتاح گردید.

با حضور رضوانی معاون بهزیستی کشور، عمودی زاده مدیرکل بهزیستی استان، فتحی بیرانوند معاون توانبخشی بهزیستی استان، موسس مرکز و کارشناسان بهزیستی استان دو مرکز حمایتی سالمندان و معلولین ذهنی در خرم آباد افتتاح گردید.

به گفته معاون سازمان بهزیستی کشور این مراکز در راستای توانمندسازی و تحقق اهداف کلان توانبخشی در خرم آباد راه اندازی گردیدند.

فرشاد رضوانی در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در خرم آباد گفت: ظرفیت هر کدام از این مراکز ۱۰ نفر می‌باشند و افرادی که قدرت اداره و نگهداری از خود و هماهنگ شدن با افراد دیگر این مراکز که توان زندگی کردن را داشته باشند در این مراکز نگهداری و حمایت می‌شوند.

وی پذیرش افراد در این مراکز براساس نیاز سنجی که توسط معاونت توانبخشی استان تهیه و اولویت بندی می‌نماید و از بین افرادی که قبلاً در مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی استان بودند صورت می‌گیرد.

معاون برنامه و بودجه سازمان بهزیستی کشور همچنین تصریح کرد: این دو مرکز برای اولین بار در استان راه اندازی شده و تلاش می‌شود در سال آینده آن‌ها را توسعه و در دیگر شهرستان‌های استان راه اندازی گردند.

رضوانی در پایان از زحمات عمودی زاده مدیرکل بهزیستی استان و فتحی بیرانوند معاونت توانبخشی استان در ایجاد این مرکز که اقدامی مهم در راستای توانمد سازی می‌باشد تقدیر و قدردانی نمود.

 

برچسب ها: افتتاح ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.