دبیر ستاد انتخابات استان سمنان:

نامزدها از تبلیغات زودهنگام به صورت جدی دوری کنند

شجاعی از فرصت تغییر حوزه انتخابیه تا بیست و ششم بهمن ماه خبر داد و گفت: نامزدهای مجلس شورای اسلامی در استان از تبلیغات زودهنگام به صورت جدی دوری کنند.

شجاعی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان، با بیان اینکه نامزدهای انتخابات که صلاحیت شأن تائید شده می‌توانند حوزه انتخابیه خود را یک بار تغییر دهند، گفت: طبق مصوبه ستاد انتخابات کشور این نامزدها تا بیست و ششم بهمن ماه فرصت این کار را دارند.

وی با بیان اینکه طبیعتاً بعد از این روز دیگر امکان نامزدی در حوزه‌های انتخابیه دیگر وجود ندارد، تاکید کرد: روش تغییر حوزه انتخابیه نیز حضور فرد در فرمانداری حوزه‌ای است که در آن نام نویسی کرده است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه فرمانداری محل ثبت نام درخواست نامزد را برای فرمانداری حوزه انتخابیه دوم ارسال می‌کند، ابراز کرد: تنها در این صورت است که حوزه انتخابیه افراد جابجا خواهد شد.

شجاعی با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اول اسفند ماه اعلام می‌شود، افزود: هم اکنون در فرصت بررسی اعتراض عدم احراز و عدم تائید صلاحیت نامزدها هستیم.

وی با بیان اینکه در اسفند ماه فرآیندهای تبلیغات نامزدهای انتخابات آغاز می‌شود، افزود: قبل از آن نامزدها با رعایت مرّ قانون می‌بایست از تبلیغات زودهنگام به صورت جدی دوری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.