فرانسه کارکنان خود را از غزه خارج کرد

وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که در بحبوحه حمله رژیم صهیونیستی به رفح ۴۲ تن از فرانسوی‌هایی که در رفح مانده بودند را توانسته است خارج کند.

وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد که ۴۲ نفر شهروندان فرانسوی، مقیم فرانسوی و کارمندان مؤسسه فرانسوی به همراه اعضای خانواده‌شان توانستند نوار غزه را از طریق گذرگاه رفح مصر ترک کنند. تعداد افرادی که به درخواست فرانسه از غزه تخلیه شده‌اند با احتساب این افراد جدید به بیش از ۲۰۰ نفر می‌رسد.

براساس گزارش النشره، وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای تأیید کرد که تخلیه‌ها نتیجه اقدامات مقامات فرانسوی در بالاترین سطح است. این وزارتخانه افزود: ما در حالت آماده‌باش کامل باقی می‌مانیم تا اجازه خروج سایر افرادی را بدهیم که فرانسه وضعیت آن‌ها را در غزه زیر نظر دارد.

این وزارتخانه یادآور شد که رژیم صهیونیستی باید اقدامات مشخصی برای محافظت از غیرنظامیان در منطقه ویران شده غزه اتخاذ کند و بار دیگر خواستار توقف جنگ شد. این اطلاعیه چند روز پس از مرگ یک معلم زبان فرانسه است که به مدت بیست سال با مؤسسه فرانسوی در غزه همکاری می‌کرد، به دلیل شرایط بهداشتی فاجعه بار که او را از درمان بیماری خود باز داشت.

در حالیکه کشورها سعی در خارج کردن افراد خود از رفح دارند، رژیم صهیونیستی چندین بار تهدید کرد به زودی حملات خود را به رفح آغاز خواهد کرد. این تهدید صدای متحدان رژیم صهیونیستی را درآورده است. حتی آمریکا که حامی اول این رژیم در حمله به غزه است این جنایات جدید رژیم صهیونیستی را تایید نکرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
همه به فکر منافع و اافراد خود هستند پس چه کسی به فکر دو و نیم میلیون زن و کو دک و مردم بی پناه غزه که در شرف کشتار جمعی هستند می باشد ؟ غرب و شرق عالم یا در رسانه تنها محکوم می کنند و یا فقط نگاه می کنند و سکوتی مرگبار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل وحامیانش
آخرین اخبار