بازدید تیم نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان از مجتمع‌های خدمات‌ رفاهی

مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان از بازدیدهای تیم نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر از نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مجتمع‌های خدمات‌ رفاهی و بین‌راهی استان خبر داد.

محمدجواد ساوری گفت: تیم بازرسی و نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر استان ، متشکل از کارشناسان این اداره‌کل و اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مرکز بهداشت، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و ستاد اقامه نماز است طی این بازدید‌ها نقاط قوت و ضعف نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مجتمع‌های خدمات رفاهی و واحد‌های بین‌راهی را بررسی کردند.

او بیان کرد: از اماکن بهداشتی، نمازخانه‌های سطح استان بازدید‌های مکرر به‌ عمل‌آمده است و در این بازدید، نظافت عمومی نمازخانه‌ها، سرویس بهداشتی مجتمع‌های خدمات رفاهی و واحد‌های بین‌راهی مطلوب ارزیابی شد و در برخی از اماکن موارد جزئی مشاهده شد که کتباً تذکرات لازم به‌ منظور رفع موانع و مشکلات ارائه شد.

ساوری افزود: از تمامی متولیان نمازخانه‌های بین‌راهی و مجتمع‌های خدمات رفاهی و واحد‌های بین‌راهی سطح استان خواسته شد که با رعایت موارد بهداشتی، درب نمازخانه‌ها به‌صورت مستمر باز باشد و به‌منظور اقامه نماز، تمام امکانات و تمهیدات خود را در اختیار مسافران و گردشگران قرار دهند تا هیچ مسافر و گردشگری در این زمینه با مشکلی مواجه نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.