سپاهان نماینده کل کشور است و امیدواریم دل مردم ایران را شاد کنیم

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت:سپاهان نماینده کل کشور است و امیدواریم دل مردم ایران را شاد کنیم.

سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازی مهمی را پیش رو داریم، الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست؛ امیدواریم با حمایت و پشتیبانی ملت ایران و هواداران سپاهان بازی خوبی در نقش‌جهان داشته باشیم.

منوچهر نیکفر  افزود: تیم سپاهان هستیم و تخصص خودمان را داریم؛ بازیکنان و مربی خوب و مزیت میزبانی داریم و امیدواریم با حمایت هواداران و تلاش کادر و تیم نتیجه خوبی بگیریم؛ سپاهان نماینده کل کشور است و امیدواریم دل مردم ایران را شاد کنیم.

نیکفر تصریح کرد: نمایندگان آسیا بازدید‌ها را انجام دادند، تأیید را گرفتیم و شرایط برای میزبانی تأیید شده است، همه ارگان‌ها همکاری کردند و جلسات خوبی در شورای تأمین داشتیم و امیدواریم با سربلندی بازی را برگزار کنیم و با پیروزی همراه باشد.

سرپرست باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: بعد از اردوی قطر تیم سرحال و شاداب شد، ۳ بازی دوستانه داشتیم که با برد همراه شد و نقاط قوت و ضعف تیم مشخص شد، تیم از نظر روحی و جسمی در آمادگی خوبی است.

نیکفر یادآور شد: بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد شد، اما مورایس نفر آخر است و تنها بازیکن غنایی را انتخاب کرد و امیدواریم انتخاب خوبی باشد؛ اطمینان می‌دهم که روحیه بازیکنان ما بالا است، ۵ بازیکن در تیم ملی بودند و اکثر بازیکنان حرفه‌ای هستند و با اعتماد به نفس کامل به بازی می‌رویم.

سرپرست باشگاه سپاهان همچنین بیان داشت: یک مسابقه است و حداکثر تلاشمان را می‌کنیم تا برنده بازی شویم، مدیریت باشگاه کار‌ها را انجام داده است و باید بازیکنان با حمایت هواداران برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنند.

او گفت: استقبال خوبی از این بازی خواهد شد، حضور بانوان تأیید شده است و امیدواریم پرشور باشد؛ وی‌ای آر نصب شده و آماده بازی است، اما فدراسیون در نظر دارد ۶ وی‌ای آر برای لیگ برتر آماده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.