تشکیل کمیته‌های ۶گانه مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز

فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۶گانه مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز، گفت : کمیته‌های اجرایی از همین الان برنامه‌های خود را آغاز، کاستی‌های سال گذشته بررسی و مرتفع شود.

صدراله بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب در جلسه شورای اداری این شهرستان با موضوع تقسیم کمیته‌های سالروز آزادسازی بازی‌دراز، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، گفت : از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی تا به امروز در همه عرصه‌ها سپاه پاسداران همراه با سایر نیرو‌های مسلح از آرمان‌های بلند امام راحل و شهدا صیانت و مراقبت کرده و می‌کنند.

وی به حضور سپاه درتمامی عرصه‌های دفاعی، امنیتی، سیاسی، عمرانی، آبادانی، فرهنگی و... اشاره و بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خادم ملت و خار چشم دشمنان هستند.

فرماندار سرپل‌ذهاب اشاره‌ای به برنامه دهه فجر داشت و از حضور همیشه در صحنه مردم زمان‌شناس و ولایتمدار شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن که حماسه خلق کردند؛ قدردانی کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی سالروز آزادسازی ارتفاعات بازی‌دراز و تشکیل کمیته‌های۶گانه، گفت: کمیته‌های اجرایی از همین الان برنامه‌های خود را آغاز کنند، کاستی‌های سال گذشته بررسی و امسال مرتفع شود.

بابلی گریزی هم به بحث انتخابات پیش‌رو و توطئه‌های دشمنان برای مشارکت پایین داشت و افزود: دشمن در حال هزینه و برنامه‌ریزی کردن برای دلسرد کردن مردم از نظام است، ولی کور خوانده مردم ایران زمان‌شناس هستند این را در طول این چهل و پنج سال عمر پربرکت انقلاب ثابت کرده‌اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.