۱۵ اسفند آخرین مهلت دریافت یارانه تشویقی مرحله اول

مدیر رفاه امور اجتماعی اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: خانواده‌های دهک‌های یک تا هفت تا ۱۵ اسفند مهلت دارند با مراجعه به فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی ، یارانه تشویقی خود را دریافت کنند.

 دانشی با بیان اینکه مرحله اول کالابرگ الکترونیکی در قالب طرح فجرانه بین خانواده‌های دهک یک تا هفت توزیع شده است افزود: در این طرح به هر فرد ۲۲۰ هزار تومان یارانه برای دریافت کالا داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این کالابرگ ارتباطی به یارانه‌های نقدی مردم ندارد گفت: این یارانه تشویقی به صورت نقدی قابل برداشت نیست و حتما باید با مراجعه به فروشگا‌های معین شده، در قبال آن کالا دریافت شود.

دانشی اضافه کرد: این یارانه تشویقی مشمول ۱۱ قلم کالا اساسی می‌شود.

مدیر رفاه امور اجتماعی اداره تعاون، کل و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه پرداخت یارانه تشویقی در سه مرحله اجرا می‌شود اضافه کرد: برای دریافت مرحله اول کالا برگ مردم تا ۱۵ اسفند ماه می‌توانند به فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ مراجعه کنند و اگر برای دریافت کالابرگ اقدام نکنند یارانه تشویقی دوماه آینده هم به آنها تعلق نمی‌گیرد.

دانشی افزود: فروشگاه‌ها حق دریافت مبلغ اضافی از خانوار‌ها را ندارند و در صورت گزارش تخلف با آنها برخورد می‌شود.

وی گفت: کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده به هرد فرد را نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروندایرانی
۰۴:۰۸ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
سایت هاکلا بسته است صد بارهم بزنید یکبارکد ورود نمیدهد ضمنا۸۴۰ ت یارانه را چند بار زدیم کلا حذف کرد تلفن پشتیبانی هم همیشه ۶۰نفر توبت داره کلا اداره کار مردم رابا این کالا برگ ملعبه کرده ،رسوایی بیش از این نمیشه جمع کنید مردم را بازی ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
کد دستوری کلا اشتباه هست ایستگاه مردم رو نگیرید لطفا