۹ نقطه پرحادثه محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی بازسازی شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۹ نقطه پرحادثه از محور‌های پرتردد شهرستان‌های تکاب، شاهین‌دژ و سلماس بازسازی شده است.

جعفر صادقی پور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: قرارداد بازسازی و ارتقا سیستم روشنایی گردنه زمزیران، به طول ١۵ کیلومتر با اعتباری بیش از ١۶ میلیارد تومان منعقد شده و در حال حاضر ١٠ کیلومتر از آن آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز در محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی، اضافه کرد: روشنایی در نقاط تصادف خیز تأثیر به سزایی در افزایش سطح دید و کاهش حوادث ترافیکی و کاهش خسارات دارد.

صادقی پور افزود: در ٩ نقطه پرحادثه از محور‌های پرتردد شهرستان‌های تکاب، شاهین‌دژ و سلماس پروژه اجرای روشنایی نقطه‌ای با اعتباری بیش از ٢ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان در حال اجرا بوده که هم اکنون از ٧٠ درصد پیشرفت برخوردار است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: همچنین بازسازی و اورهال ٢٧ کیلومتر سیستم روشنایی گردنه قوشچی و جاده سنتو با اعتباری بیش از ٨ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.