برگزاری جشنواره موسیقی فجر با حضور هنرمندانی از ۵ استان کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : جشنواره موسیقی فجر با حضور هنرمندانی از استان‌های کردستان، ایلام، لرستان، همدان و کرمانشاه در تالار انتظار در حال برگزاری است.

پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از ۲۵ بهمن ماه در سالن انتظار کرمانشاه آغاز شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره با حضور استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان و همدان به میزبانی کرمانشاه برگزار و تا تاریخ ۲۷ بهمن ادامه دارد.

جلالی با بیان اینکه در بخش اصلی این جشنواره، هنرمندان و گروه‌های موسیقی طی سه روز ۴۸ اجرا به نمایش می‌گذارند، ادامه داد: این دوره از جشنواره رقابتی نیست و حضور برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: بخش اول اجرا‌ها هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ و بخش دوم نیز از ساعت ۱۹ تا ۲۲ شب ادامه دارد.

جلالی با بیان اینکه روز جمعه (۲۷ بهمن) ساعت ۲۱ آیین اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود، افزود: جشنواره موسیقی فجر امسال دوبخش اصلی و جانبی دارد که بخش جانبی آن شامل موسیقی پاپ و مقامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: بخش اول جانبی این جشنواره موسیقی پاپ بود که با برگزاری کنسرت «حامی» طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در محل سینما آزادی برگزار شد و بخش دوم بخش موسیقی مقامی است که با اجرای فرج علیپور، روز ۲۸ بهمن در تالار انتظار برگزار می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.