امام جمعه بندرعباس:

دشمن سیلی اول را خورد ومنتظر سیلی دوم ملت ایران باشد

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه مشارکت در انتخابات بر هرچیزی مقدم است گفت: دشمن سیلی اول را ۲۲ بهمن از ملت خورد و همین مردم سیلی دوم را ۱۱ اسفند به صورت دشمنان می‌زنند.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: رهبر معظم انقلاب راهبردهای انتخابات را مشخص کرده‌اند که روشن کننده مسیر و نقشه راه برگزاری و شرکت در انتخابات آتی است.

وی گفت: انتخابات باید سالم و در شان نظام جمهوری اسلامی باشد و شیوه های رایج در کشورهای غربی که هنگام انتخابات رقیب را مسخره و تخریب می کنند ، هیچ جایگاهی در تفکر اسلامی و انقلابی ما ندارد.

امام جمعه بندرعباس گفت: باید مراقبت کنیم هنگام انتخابات گرفتار دو قطبی های کاذب نشویم که البته برخی از این دوقطبی سازی ها در صدر اسلام هم بود اما رسول اکرم اجازه نمی دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: دو قطبی ما؛ حق و باطل و انقلابی و غیرانقلابی و جبهه استضعاف مقابل استکبار و توحید و شرک است.

امام جمعه بندرعباس به کاندیداها توصیه کرد: مشارکت را بالا ببرند از این فرصت برای تبیین گفتمان امام و رهبری استفاده کنند و به مطالبه مردم برای به نمایش گذاشتن اخلاق انتخاباتی توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: طبق برآوردها میزان مشارکت مردم هرمزگان در این رویداد ۳۰ درصد بیش از سال های گذشته بود که این موضوع مسئولیت مدیران را در قبال مردم بیشتر می کند.

امام جمعه بندرعباس با تشکر از رسانه ملی برای ایجاد فرصت برابر و عادلانه برای نامزد‌های انتخابات برای تبلیغات تلویزیونی گفت: این موضوع موجب کاهش هزینه تبلیغات انتخاباتی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با تشکر از صداوسیمای مرکز خلیج فارس برای راه اندازی ۳ کانال تلویزیونی ویژه تبلیغات انتخاباتی افزود: صداوسیمای مرکز خلیج فارس جز اولین مراکزی بود که کانال‌های انتخاباتی در آن راه اندازی شد.

خطیب نماز جمعه بندرعباس گفت: در حوزه شرق استان کانال تلویزیونی مکران، در حوزه مرکز کانال بوموسی و در حوزه غرب نیز کانال مروارید برای پخش مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی راه اندازی شده است.

وی افزود: امیدواریم این برنامه‌ها و مناظره‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف با هماهنگی مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس پس از انتخابات نیز ادامه داشته باشد.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ۱۱ شعبان و سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان افزود: جوانی فصل شکوفایی جهاد اکبر است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: جوانان باید مراقب حیله‌های شیطان و دشمنان انقلاب اسلامی باشند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شده است گفت: مخاطب اصلی این بیانیه جوانان هستند تا ارزش‌های انقلاب اسلامی را در جامعه نهادینه کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.