مه صبح گاهی میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری می‌شود

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: نقشه‌های هواشناسی کاهش دما و وقوع مه صبح‌گاهی برای فردا شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ در برخی مناطق استان را نشان می‌دهد.

مهران چراغ پور با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: این سامانه بارشی که بیشتر به صورت باران گزارش شده تا اواخر وقت امروز جمعه ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در استان فعال است.

وی افزود: این سامانه بارشی برای مناطق غربی (کوهرنگ) به صورت متناوب تا روز شنبه و یکشنبه ادامه دارد.

چراغ پور اضافه کرد: با توجه به کاهش نسبی دما احتمال بارش خفیف برف برای کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

وی بیشترین میزان بارش باران تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه را مربوط به کوهرنگ با ۹۱.۸، بازفت ۶۴.۸، دوآب صمصامی ۶۲.۸، مال‌خلیفه ۴۳.۴، شلمراز ۴۱.۴، لیرابی ۳۹.۹، سورشجان ۳۲.۸، خانمیرزا ۳۲.۴، ایلبگی ۲۵.۵ میلی‌متر اعلام کرد.


بیشتر بخوانید


چراغ پور همچنین میزان بارش در شهرکرد ۱۸.۴، بروجن ۱۹.۱، لردگان ۲۶.۴، اردل ۲۸.۲، فارسان ۳۱.۷، سامان ۲۲.۴، بن ۲۵.۵، فرخ‌شهر ۲۴.۱ و بلداجی را ۱۸میلی‌متر عنوان کرد.

خسرو کیانی مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون هیچ مشکلی ناشی از بارش باران در مناطق مختلف استان گزارش نشده است.

وی افزود: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر آبگرفتگی و ایجاد مشکل گزارش نشده و جاده‌های ارتباطی استان نیز باز و ترافیک به صورت عادی و روان است.

گفتنی است؛ پیشتر اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه به نسبت پربارش به استان و هشدار سطح نارنجی در روز‌های پایانی هفته صادر کرده بود.

براساس نقشه‌های پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری این سامانه بارشی که همراه با بارش باران، برف و رعد و برق است تا روز شنبه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
چرا تمام این سالها پول کشور پول مردم به سمت کسانی سرازیر شده که هیچ کاری در کشور و مردم نکرده اند هیچ مشکلی از مشکلات کشور و مردم را حل نکرده اند !!! هیچ گره ای از مشکلات را باز نکرده اند و فقط به طرق مختلف پول بیت المال رو چیکار کردن ؟؟!!! به جای اینکه پول و سرمایه ی کشور و بیت المال به سمت کسانی سرازیر بشود که باعث پیشرفت کشور و مردم بشوند و گره ای از مشکلات مردم باز کنند !!!!!