فوت راننده جوان با ورود گاردریل به داخل خودرو

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: بر اثر انحراف یک دستگاه خودرو دنا در بزرگراه آزادگان و ورود گاردریل به داخل خودرو راننده جوان جان خود را از دست داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: درساعت ۲۳:۳۲ دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان اعلام می‌شود که بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: آتش نشانان در مدت زمان ۳ دقیقه به محل حادثه می‌رسند که مشاهده می‌کنند یک دستگاه خودرو سواری دنا به هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نا مشخص از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با گاردریل‌های فلزی کنار بزرگراه برخورد کرده به گونه‌ای که گاردریل شکسته و وارد خودرو شده است.

ملکی با بیان اینکه شدت برخورد به حدی بود که قسمت جلویی خودرو شکافته شده بود گفت: این برخورد منجر به آسیب رسیدن به راننده شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: راننده خودرو که مرد حدودا ۴۵ ساله بود داخل خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان با عملیات رهاسازی این فرد را خارج کرد، اما متاسفانه با تایید عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده است.

وی گفت: آتش نشانان با برش گاردریل خودرو را به محل امن منتقل کردند و در ساعت ۱۲ دقیقه بامداد امروز عملیات به پایان رسید.

برچسب ها: حوادث ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
گارد ریل = قاتل
آخرین اخبار