تجلیل از خانواده وزنه برداری مازندران

در آئینی از خانواده بزرگ وزنه برداری مازندران تجلیل شد.

با حضور سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، دلیری معاون امور ورزش، رحیمی رئیس هیات وزنه برداری و جمعی از پیشکسوتان، بزرگان و ورزشکاران مازندرانی، آیین تجلیل از خانواده وزنه برداری مازندران در خانه وزنه برداری برگزار شد.

سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری در این آئین با اشاره به جایگاه رفیع ورزش مازندران، گفت: این استان با این‌همه مدال و افتخار در وزنه برداری قطعا این حق را دارد که خانه وزنه برداری استان تکمیل شود.

او افزود: افتخارات شهرستان‌های مازندران از بعضی از استان‌ها بیشتر است و لذا جایگاه مازندران برای ما ویژه است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: به اهداف و برنامه‌ها در فدراسیون پایبندیم و بزودی کمپ تیم‌های ملی به بهره برداری خواهد رسید.

انوشیروانی افزود: برای توسعه سخت افزار و زیرساخت، بزودی ۵۰۰ هالتر وارد کشور خواهیم کرد و در سراسر کشور توزیع می‌کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: مازندران جامعه آماری قابل قبولی در وزنه برادری دارد و وزنه برداری بانوان مازندران نیز رشد چشمگیری داشت.

او با تشکر از زحمات و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، افزود: همه ما باید همدل باشیم و به وزنه برداری ایران که برگ‌های زرینی دارد کمک کنیم.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این آئین با تشکر از زحمات پیشکسوتان وزنه برداری، گفت: این هنر رئیس فدراسیون وزنه برداری است که همه بزرگان وزنه برداری را زیر یک چتر جمع کرد.

او با اشاره به وضعیت زیرساختی وزنه برداری مازندران افزود: انشالله به زودی خانه وزنه برداری فریدونکنار کلنگ زنی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: مازندران سرشار از قهرمانان و ورزشکاران است و ۱۴۷ تیم در لیگ‌های کشور دارد و این استان تا کنون ۲۹۵ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کرده است.

رجبی در ادامه افزود: توسعه ورزش را در همه هیات‌های ورزشی علی الخصوص وزنه برداری دنبال می‌کنیم و در کنار این رشته ورزشی هستیم و کمک خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار