حکیمی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس یازدهم درگیر حواشی درون جناحی بود/ صدای موافق و مخالف باید وجود داشته باشد

دبیر کل حزب اراده ملت گفت: هشتاد درصد مجلس یازدهم از یک لیست و جناح پا به بهارستان گذاشتند.

احمد حکیمی پور دبیر کل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم ضعف‌های زیادی داشت و انتقادات بسیاری یه آن وارد است که یکی از آن‌ها یک دست بودن همه کرسی‌ها بود.

او گفت: بالای هشتاد درصد مجلس از یک لیست و جناح پا به بهارستان گذاشتند و به نظر می‌رسد که این آقایان بیشتر وعده‌های خود را عملی نکردند. صدای موافق و مخالف باید وجود داشته باشد تا پویایی ایجاد شود و به نظر می‌رسد مجلس یازدهم چندان بر مشکلات مردم تمرکز نکرد و بیشتر درگیر حاشیه و دعوا‌های درون جناحی بود.

حکیمی پور تاکید کرد :امیدوارم مردم با صندوق‌های رای قهر نکنند و آنچه که به صلاح کشور است را انجام بدهند. یکی از معایب حال حاضر این است که کنشگران سیاسی تبدیل به تماشاچی شده اند، چرا که بزرگترین جشنواره احزاب انتخابات است و بسیاری از آنان در صحنه انتخابات خالی است و لذا امیدواریم انتخابات در کشور رقابتی‌تر شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
برای آبادی کشور و امنیت آن رأی می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
بایدبه افراد اقتصادی که فعالیت تجاری و بازرگانی داشتن از هرطیفی رای داد تا مجلس بتونه گامی بلند در جهت بهبود اقتصادبرداره نه چهره های امنیتی و نظامی که تنهاهنرشون یک عمر نان بری و زیراب زنی ملت به عناوین مختلف بوده ،کسی که نان حتی یک نفررابه هرعنوان و هرتوجیهی در طول زندگی بریده باشه نباید اجازه داد به کرسی مجلس بشینه چراکه هیچ وقت نمی تونه دغدغه نان مردم را داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
اصلا جناح را باید کنار گذاشت وهمه در یک خط حرکت کرد برای ایران
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۱:۱۵ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
مجلس یازدهم با تصویب سن باز نشستگی باعث استثمار کارگران توسط پولداران و کارفرمان شد و این در حافظه ملت ایران خواهد ماند و حرف مارکس که دین را مایه حفظ نظام سرمایه داری می دانست به نحو احسن ثابت کرد
آخرین اخبار