تجهیز پدافند هوایی ارتش شرق کشور به پهپادهای کرار مجهز به موشک هوا به هوا

فرمانده پدافند هوایی شرق با بیان اینکه امروز پدافند هوایی در دنیا در تمامی حوزه‌ها حرف برای گفتن دارد و از صیانت هوایی به سیادت هوایی رسیده است، گفت: پدافند هوایی ارتش در شرق کشور به پهپاد‌های کرار مجهز به موشک هوابه هوای مجید تجهیز شده است.

 امیرسرتیپ دوم ستاد پرویز فرمانده پدافند هوایی شرق در جمع کارکنان پدافند هوایی شرق کشور بر شرکت حداکثری همه آحاد مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: شرکت در انتخابات با توجه به هجمه‌های سنگین دشمنان انقلاب اسلامی جهاد است. 

وی با اشاره به اینکه کشور‌های معاند و مخالف نظام اسلامی ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب هزاران توطئه و دسیسه را برای سرنگونی ما به کار برده‌اند، گفت: در تمام این سال‌ها تیر دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی به سنگ خورد و، چون در حوزه نظامی در برابر ما حرفی برای گفتن ندارند، تلاش می‌کنند با هجمه‌های رسانه‌ای، جوانان و خانواده‌های ما را هدف قرار دهند. 

 امیرسرتیپ دوم ستاد پرویز با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج یأس و ناامیدی، سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات در جامعه است افزود: مشارکت قوی در انتخابات نشان از مقاومت و تاب آوری کشور در برابر فشار‌های دشمنان و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است. 

فرمانده پدافند هوایی شرق به فواید مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره و اذعان داشت: شرکت حداکثری در انتخابات زمینه دفاع از نظام در مقابل زورگویی‌های غرب را فراهم می‌کند و باعث افزایش قدرت سیاسی، افزایش قدرت چانه زنی در مقابل قدرت‌های جهانی و در سطح منطقه هم باعث تقویت جایگاه برتر ایران اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر پدافند امروز پیشرفت‌های شگرفی در حوزه‌های مختلف ماموریتی ۴ گانه‌اش کسب کرده، بیشترین سهم را در این موفقیت خانواده‌های کارکنان شاغل در این مجموعه نظامی بر عهده داشته‌اند، گفت: پدافند هوایی در حال حاضر در حوزه نظامی به پیشرفته‌ترین و مجهزترین تجهیزات روز دنیا مجهز شده است. 

 امیرسرتیپ دوم ستاد پرویز، با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش در شرق کشور به پهپاد‌های کرار مجهز به موشک هوا به هوای مجید تجهیز شده است، ادامه داد: نیروی پدافند هوایی برای اولین‌بار در ایران و به عنوان پنج کشور اول دارای این فناوری در جهان، موفق به اجرای این سامانه شده است. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بر لبه فناوری روز دنیا حرکت می‌کنیم به دستاورد‌های پدافند هوایی اشاره و اذعان داشت: در چند سال اخیر ۶۰۰ مرتبه از زبان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت، جایگاه و اولویت پدافند هوایی صحبت‌های زیادی شده است. 

فرمانده پدافند هوایی شرق با تأکید بر اینکه در هیچ شرایطی پدافند هوایی تعطیلی ندارد، تأکید کرد: امروز پدافند هوایی در دنیا در تمامی حوزه‌ها حرف برای گفتن دارد و از صیانت هوایی به سیادت هوایی رسیده است.

وی کشور به ماموریت‌های پدافند هوایی در حوزه طرح‌های مردم یاری با شعار ارتش فدای ملت در کل منطقه شرق کشور اشاره و کرد و گفت: یک پنجم پهنه هوایی کشور در اختیار منطقه پدافند هوایی شرق کشور است. 

 امیرسرتیپ دوم ستاد پرویز در ادامه از خانواده‌ها خواست از فرزندانشان در برابر فضای مجازی مراقبت کنند و کنترل شده اجازه استفاده از این فضا را به آن‌ها بدهند. 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق کشور نیز در این مراسم بر حضور حداکثری مردم استان در انتخابات تاکید کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین روشن‌دل با اشاره به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، افزود: این مشکلات نباید مانع حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شود، چرا که اگر این انتخابات مهم نبود، دشمنان نظام اینقدر با قدرت برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه تلاش نمی‌کردند. 

در این مراسم از فعالان قرآنی و نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن کریم منطقه هوایی شرق تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها: پدافند هوایی ، پهباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار