بوندس‌لیگای آلمان؛

بوخوم ۳ - ۲ بایرن مونیخ/ توخل در یک قدمی اخراج + فیلم

بایرن مونیخ در یک دیدار خارج از خانه مقابل بوخوم شکست خورد.

بیست و دومین هفته از رقابت‌های بوندس‌لیگا با برگزاری یک دیدار پیگیری شد و بایرن مونیخ در برابر بوخوم با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. این بازی برای بایرن مونیخ بسیار حائز اهمیت بود، زیرا بایرلوکوزن روز گذشته در بازی خود به برتری رسید و کسب ۳ امتیاز این دیدار، فاصله ۵ امتیازی این ۲ تیم را حفظ می‌کرد. در این صورت شاگردان توخل به ادامه فصل و شاید کسب قهرمانی امیدوار نگه می‌ماندند، اما با این نتیجه امید‌های تیم کمرنگ شد.

در این بازی که اعتراض و آشوب هواداران دو بار منجر به توقف مسابقه شد (یک بار در نیمه نخست و بار دیگر در نیمه دوم)، بایرن مونیخ با گلزنی جمال موسیالا در دقیقه ۱۴ پیش افتاد، اما بوخوم گل خورده را توسط تاکوما آسانو در دقیقه ۳۸ پاسخ داد و یک دقیقه مانده به پایان نیمه نخست هم کاون اشلوتربک گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند.

با اخراج دایو اوپامکانو، کار بایرن مونیخ برای جبران گل خورده سخت شد و گل شدن پنالتی حاصل از خطای این مدافع فرانسوی در دقیقه ۷۹ توسط کوین اشتوگر کار تیم توماس توخل را حتی سخت‌تر از قبل کرد. در دقیقه ۴+۹۰ هری کین مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ دومین گل این تیم را به ثمر رساند، اما در نهایت بایرن مونیخ برای چهارمین بار در این فصل تن به شکست داد و این نتیجه سبب شد که فاصله‌اش با بایرلورکوزن صدرنشین به ۸ امتیاز افزایش افزایش پیدا کند.

پس از سه شکست پیاپی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا و به خطر افتادن اهداف فصل جاری، بسیار بعید است توماس توخل پس از این بازی نیز همچنان روی نیمکت بایرن مونیخ بنشیند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار