معاون دادگستری اردبیل:

صدور مجوز فعالیت قانونی مشاورین املاک و خودرو تسریع می‌شود

معاون دادگستری اردبیل گفت: با فعالیت مشاورین و نمایشگاه‌های فاقد مجوز برخورد قانونی صورت می‌گیرد و در این راستا ساماندهی صدور این محوز‌ها تسریع می‌شود.

جهانگیر جوانمرد در نشست با روسای اتحادیه‌های املاک و خودرو، مسئولان اتاق اصناف و اداره کل ثبت اسناد و املاک، باشاره به ساماندهی و تسریع در روند صدور مجوز فعالیت قانونی مشاورین املاک، اظهار کرد: با فعالیت مشاورین و نمایشگاه‌های فاقد مجوز برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه بسیاری از پرونده‌های متشکله در محاکم ناشی از اختلافات و دعاوی مربوط املاک و خودرو می‌باشد گفت: به منظور پیشگیری و کاهش اینگونه پرونده‌ها دستگاه قضایی ورود جدی به بحث داشته است و در این راستا اقداماتی با همکاری و هماهنگی مجموعه‌های دخیل بعمل آورده است تا ضمن تسریع و تسهیل در روند صدور مجوز فعالیت قانونی این صنوف با هرگونه فعالیت غیر مجاز برخورد جدی و قاطع مطابق با قانون داشته باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در خصوص نحوه صدور مجوز‌های تخصصی برای این صنوف، افزود: متقاضیان باید حداقل مدرک دیپلم برای فعالیت در این حوزه داشته باشند و با گذراندن دوره‌های تخصصی برای فعالیت مشاورین املاک و خودرو نیز اجباری بوده و پس از گذارندن این دور‌ها مجوزه‌های لازم قانونی اعطاء می‌گردد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار