استاندار قزوین:

کتابخانه مدارس از محل فروش کتب غیر قابل استفاده ادارات تجهیز شود

استاندار قزوین گفت: با جمع آوری و فروش کتب غیر قابل استفاده در کتابخانه ادارات می‌توانید کتابخانه مدارس مناطق محروم را تجهیز کنید.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: در ادارات کتاب‌هایی داریم که شاید کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد لذا پیشنهاد می‌شود تمامی این کتاب جمع آوری شده و بفروش برسد و هزینه آن برای خرید کتاب‌های مورد نیاز دانش آموزان مناطق محروم هزینه شود.

اعلایی درباره تامین سرویس دانش آموان منطقه طارم گفت: موضوع انتقال دانش آموزان با سرویس‌های استاندارد مورد توجه قرار گیرد تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

۱۵ هزار دانش آموز استان قزوین در همایش رای اولی‌ها شرکت کردند

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برگزاری ۱۵ همایش رای اولی در مناطق چهارده گانه با مشارکت ۱۵ هزار دانش آموز و ۲۷۰۰کارگاه آموزشی با حضور ۱۰۰ هزار نفر از مهمترین اقدامات فرهنگی است.

سیاهکالی مرادی افزود: برای شناسایی بیسوادان و کم سوادان با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی بایستی اقدام شود تا اجرای طرح «هر کارمند یک سوادآموز» را عملیاتی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: در خصوص تجاری سازی و تغییر کاربری مراکز بلا استفاده اقداماتی شده تا از محل مولد سازی بتوانیم مدارس جدیدی در مناطق محروم احداث کنیم.

وی در خصوص تجهیز کتابخانه‌های کلاسی در دوره ابتدایی با همکاری معاونت ابتدایی و ترویج فرهنگ مطالعه نیز گزارش داد و اظهارداشت: کمبود فضای آموزشی و تخریبی بودن مدارس از دغدغه‌های نظام آموزش و پرورش استان است که باید برای آن تدبیر کنیم.

سیاهکالی مرادی بیان کرد: ۲۶ درصد مدارس استان تخریبی است که ۱۰ درصد آن‌ها مقاوم سازی شده و ۵۳۲ مدرسه نیز دو شیفت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار