نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

کاندیدا‌ها در رقابت انتخاباتی اخلاق را رعایت کنند

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: همان‌گونه که در توصیه‌ها و تذکرات انتخاباتی رهبر معظم انقلاب بیان شد، ضرورت دارد کاندیدا‌ها در رقابت انتخاباتی اخلاق را رعایت کنند و انحراف نداشته باشند.

 حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در همایش رأی‌اولی‌ها، نشست تبیینی انتخابات و دیدار چهره به چهره با دانش‌آموزان رأی‌اولی شهرستان مهدی‌شهر در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری شهید بیدقی این شهرستان اظهار کرد: منفعت‌طلبی، قدرت‌طلبی و لذت‌طلبی ۳ محور و مبنای فرهنگ غرب است.

وی اضافه کرد: فرهنگ غربی تأکید دارد که تا می‌توانید قدرت بگیرید، منفعت و سود کسب کنید و لذت مادی و حیوانی ببرید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند، ارزش، اندازه و بهای هر فرد، آن چیزی است که یک شخص برای خود خوب می‌داند و سطح قیمت وجودی خود را، شخصاً تعیین می‌کند.

مطیعی بیان کرد: امروز به برکت پیروزی انقلاب و جمهوری اسلامی، به پیشرفت‌های بسیار ارزنده‌ای در تمامی سطوح به‌ویژه در حوزه‌های علمی و پزشکی دست یافته‌ایم.

وی عنوان کرد: یک شخص می‌تواند ارزش و قیمت وجودی خود را در حد بالاترین درجات معنوی و کمال تعیین کند و به آن دست یابد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: مقام معظم رهبری هفت توصیه و تذکر برای انتخابات پیش رو بیان فرمودند؛ ایشان تأکید داشتند که انتخابات رکن اصلی و اساسی جمهوری اسلامی بوده و راه اصلاح کشور انتخابات است.

مطیعی گفت: مقام معظم رهبری برای همچنین بر حضور همگان در امر انتخابات تأکید دارند و بیان داشتند که اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی نباید وحدت ملی را تضعیف کند و تحت تأثیر قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.