مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر:

ضبط ۲۸ مناظره نامزد‌های انتخابات مجلس در استان بوشهر پایان یافت

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر گفت: ضبط برنامه مناظره میان نامزد‌های انتخابات از جمعه ۲۷ بهمن آغاز شد و پس از ضبط ۲۸ برنامه پایان یافت.

مهدی حیدری شامگاه دوشنبه در روز پایانی ضبط مناظره نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر گفت: با ابتکار رسانه ملی، برای نخستین بار برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، مناظره میان نامزد‌های ورود به مجلس طراحی شد.

وی افزود: با آغاز زمان ثبت‌نام برای مناظره، ۴۵ تن از نامزد‌های استان بوشهر در سامانه نام‌نویسی کردند که ۳۲ تن از آنان برای ضبط مناظره حضور پیدا کردند.

حیدری اضافه کرد: برای هر یک از چهار حوزه انتخابی استان بوشهر ۷ مناظره طراحی شد که از جمعه ۲۷ بهمن ضبط این مناظره‌ها آغاز شد و پس از چهار روز کار فشرده، شامگاه امروز ۳۰ بهمن ضبط مناظره‌ها با ۲۸ برنامه پایان یافت.

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر ادامه داد: بر پایه قانون انتخابات و با آغاز تبلیغات انتخاباتی، این مناظره‌ها از ۳ اسفند از چهار کانال تبلیغاتی چهار حوزه انتخابی استان بوشهر پخش می‌شود.

حیدری بیان کرد: بر پایه برنامه‌ریزی‌ها، یک یا دو مناظره از هر حوزه نیز هر شب از شبکه سیمای استانی بوشهر نیز پخش خواهند شد تا مردم شناخت بیشتری از نامزد‌ها و برنامه‌های آنان پیدا کنند.

وی گفت: همکاران ما در معاونت‌های سیما، فنی، صیانت، پشتیبانی و دیگر معاونت‌ها همه با هم‌افزایی و تلاش جهادی در زمانی اندک تلاش کردند تا ۲۸ برنامه در ۴ روز به‌شکل عالی ضبط شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.