بارش‌های اسفندماه امسال زنجان در حد نرمال پیش بینی شد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی های فصلی انجام شده میزان بارش های استان طی اسفندماه امسال در حد نرمال است.

ارسطو محمدی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه امروز امواج ضعیف بارشی از آسمان زنجان عبور خواهد کرد، گفت:‌ این امواج موجب بارش های خفیف و پراکنده در اغلب مناطق استان خواهد بود.

وی یادآور شد:‌ این بارش‌ها تا پایان هفته جاری به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت و بیشترین میزان آن مربوط به بعدازظهر امروز است.

محمدی با بیان اینکه از روز چهارشنبه دمای هوا به طور تدریجی افزایش خواهد یافت،‌ اظهار داشت: از روز شنبه هفته آینده تا اواسط هفته دماها در اغلب نقاط استان کاهش می یابد.

وی گفت:‌ طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با دمای منفی هفت درجه سردترین و گیلوان با دمای ۱۲ درجه گرمترین مناطق استان بودند.

محمدی دمای فعلی شهر زنجان را منفی سه درجه بیان کرد و اظهار داشت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی سه و هفت درجه، ابهر منفی یک و ۹ درجه، خرمدره منفی یک و هشت درجه، آببر ۲ و ۱۰ درجه، قیدار منفی چهار و ۲ درجه، سلطانیه منفی چهار و ۶ درجه و ماهنشان ۲ و هفت درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.