کشف ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در شهرستان بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از کشف ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک جاساز شده در سواری دنا و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد. 

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوئین زهرا با رصد اطلاعاتی خود از انتقال محموله مواد مخدر توسط یکی ازقاچاقچیان به این شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران به محور‌های مواصلاتی شهرستان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند، که پس از مشاهده خودروی موردنظر دستور توقف آن را صادرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست پلیس، قصد متواری شدن از محل را داشت با تعقیب گریز صورت گرفته متوقف، و در بازرسی از آن ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازشده بود، کشف شد.

سرهنگ عبدی با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد، بیان کرد:برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر و با اقتدار در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
پول های غفاری است که دارد دود میشه می‌ره هوا