۱۸ هزار نفر در شهرستان ملکشاهی واجد اخذ رای هستند

فرماندار شهرستان ملکشاهی گفت: حدود ۱۸ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ۲۵ هزار نفره واجد شرایط مشارکت در انتخابات هستند.

فلاح غلامی فرماندار شهرستان ملکشاهی گفت: برای ۱۱ اسفندماه ۳۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری این شهرستان جانمایی شده است.

وی افزود: ۲۲ شعبه ثابت و سیار شهری، ۲ شعبه ثابت روستایی و هشت شعبه سیار روستایی و عشایری موظف به اخذ رای از ساکنان شهرستان ملکشاهی هستند.

غلامی یادآور شد: زیرساخت ها و بسترهای لازم مخابراتی و اینترنتی برای این شعب فراهم و تست های صحت کارکرد نیز از شعب انجام گرفته شده است.

وی اضافه کرد: ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی و امنیتی برگزاری شعب اخذ رای نیز ساماندهی شده اند و آموزش های لازم را نیز فراگرفته اند.

غلامی با بیان اینکه ۱۱ نفر از شهرستان ملکشاهی کاندیدای مجلس شورای اسلامی شده اند، ادامه داد: پیش بینی ها حکایت از مشارکت بالای مردم این شهرستان دارد.

وی در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات هم توضیح داد: با نظر ستاد انتخابات استان اماکنی در سطح شهرستان برای برپایی ستاد همه کاندیداهای حوزه شمال استان در نظر گرفته شده است.

استان ایلام دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ حوزه انتخابیه دهلران( جنوب استان) و ایلام(شمال استان) است.

حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان‌های آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران دارای یک نماینده و حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان، چرداول، چوار و هلیلان دارای ۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.