انجام ۳۷ پرواز فوق‌العاده در ایام نوروز

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای ایام نوروز تعداد پرواز‌های فوق العاده به ۳۷ فروند می‌رسد.

شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز‌های نوروزی جزء ایام پر ترافیک در سال است که به واسطه آن هم از نظر کمی و هم کیفی تغییراتی خواهیم داشت.

به گفته وی ۳۷ پرواز فوق العاده علاوه بر پرواز‌های برنامه‌ای برای ایام نوروز پیش بینی شده است و از نظر کمی هم سعی خواهیم کرد رضایت مسافران را در ایام نوروز جذب کنیم.

وی با بیان اینکه از نظر ارائه بلیت‌ها قیمت جدیدی به ما اعلام نشده است و با همان قیمت‌های گذشته اقدام به عرضه بلیت می‌کنیم، گفت: با توجه به ایام ماه رمضان سعی کرده‌ایم دسترسی به بلیت‌ها در قالب رضایت مشتریان متناسب با افطار و سحر باشد و تغییرات لازم در کترینگ هم ایجاد کرده‌ایم.

او گفت: زمان مشخصی برای فروش بلیت‌های نوروز تعیین نکرده‌ایم و در حال حاضر فایل فروش بلیت‌ها باز است و مسافران هم اکنون می‌توانند اقدام به خرید بلیت کنند.

 فرزادی پور با بیان اینکه سامانه‌ای طراحی شده است که صحت فروش بلیت از ابتدا تا انتها را مانیتور می‌کند و با استفاده از آن تمامی واسطه‌ها حذف می‌شوند، گفت: با استفاده از این توان سعی کرده‌ایم از تمامی سوءاستفاده‌هایی که در ایام پر ترافیک سال می‌شود جلوگیری کنیم.

وی افزود: در ایام نوروز پرواز‌های برنامه‌ای ما برقرار است و علاوه بر آن ۳۷ پرواز فوق العاده که شامل ای تی آر، ایرباس ۳۱۵ و ۳۲۰ و فوکر ۱۰۰ می‌شود را برنامه ریزی کرده‌ایم.

 مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در دنیایی قرار گرفتیم که همه توان بخش هوایی را محدود می‌کنند، اما ما تمام توان خود را برای سرخط کردن ناوگان خود به کار گرفته‌ایم؛ در حال حاضر ۴ فروند‌ ای تی آر فعال است و به زودی ناوگان فروند ۵ را وارد خط هوایی می‌کنیم.

او گفت: با استفاده از منابع مالی و تامین قطعات سعی خواهیم کرد که نوسازی ناوگان را دنبال کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار