پیام شهردار قم به مناسبت فرا رسیدن روز جوان

شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.

 متن پیام شهردار قم  به مناسبت فرا رسیدن روز جوان به این شرح است:

جوانی ممتازترین دوره زندگی است، دوره‌ای که وقت شکوفایی آموزه‌های گذشته و بسترساز بالندگی و تکامل آدمی برای آینده است و به سان سرمایه‌ای ارزشمند می‌ماند که انسان بهای آن را با لحظه لحظه زندگی می‌پردازد تا در کنار شور، نشاط، کار و تلاش، زمینه‌ساز آینده‌ای پویا و آرام برای خود باشد.

سالروز ولادت با سعادت فخر جوانان خاندان آل طه علیهم‌السلام حضرت علی اکبر علیه‌السلام و روز جوان را صمیمانه به تمامی جوانان ایران اسلامی عزیز شادباش عرض می‌کنم.

یکی از سرمایه‌های بی‌بدیل کشور عزیزمان بدون شک حضور و وجود جوانانی مومن، متعهد و متخصص است که با ورود خود در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند و توانسته‌اند در مسیر رشد، توسعه و اعتلای میهن عزیزمان اثرگذار و کارآمد باشند.

قطعا اعتماد به جوانان و تسهیل ورود آنان در امور گوناگون که همواره از راهبرد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و منجر به نتایج قابل توجهی شده است، در آینده نیز استمرار خواهد داشت و زمینه‌ساز امید و انگیزه آنان برای کار و تلاش و جهاد خواهد بود.

از خداوند متعال ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای تمامی جوانان غیور ایران اسلامی، توفیق درک لذت خدمت برای مردم و حلاوت حس گره‌گشایی برای آنان مسئلت دارم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار